Nabízíme
Vjezdové brány, Garážová vrata, Automatické vjezdové závory, Kompletní realizace oplocení, Přístupový a docházkový systém, Automatizace a motorizace, Zakázková zámečnická výroba
Nabízíme
Vjezdové brány, Garážová vrata, Automatické vjezdové závory, Kompletní realizace oplocení, Přístupový a docházkový systém, Automatizace a motorizace, Zakázková zámečnická výroba
Nabízíme
Vjezdové brány, Garážová vrata, Automatické vjezdové závory, Kompletní realizace oplocení, Přístupový a docházkový systém, Automatizace a motorizace, Zakázková zámečnická výroba
Nabízíme
Vjezdové brány, Garážová vrata, Automatické vjezdové závory, Kompletní realizace oplocení, Přístupový a docházkový systém, Automatizace a motorizace, Zakázková zámečnická výroba
Nabízíme
Vjezdové brány, Garážová vrata, Automatické vjezdové závory, Kompletní realizace oplocení, Přístupový a docházkový systém, Automatizace a motorizace, Zakázková zámečnická výroba
Nabízíme
Vjezdové brány, Garážová vrata, Automatické vjezdové závory, Kompletní realizace oplocení, Přístupový a docházkový systém, Automatizace a motorizace, Zakázková zámečnická výroba

Rolovací garážová vrata

Rolovací garážová vrata

Proč zvolit rolovací vrata

Rolovací vrata zabírají velmi málo prostoru a hodí se proto všude, kde by se klasická sekční nevešla. Primárně slouží k zavírání garáží, ale dají se využít také ve vnitřních prostorách, např. k uzavírání skladů, obchodů nebo jako vchod do místností. Rolovací garážová vrata se vyrábějí zcela na míru, podle individuálních požadavků investora.

Principiálně fungují jako rolety, kdy se celá vrata zajíždějí (narolují se) do hliníkové schránky umístěné nad vraty. Schránku můžete umístit z vnitřní i vnější strany garáže.

Rolovací vrata jsou založená na vzájemně spojených lamelách, které se při pohybu brány ohýbají ve spojích. Tyto lamely se poté navíjejí na hřídel umístěnou nad bránou. Při úplném otevření rolovacích garážových vrat zůstává mimo schránku pouze část spodní koncové lamely opatřená spodní těsnící gumou, která naopak při zavření těsní a chrání vrata.

Lamely jsou vyrobené z hliníku a je zde několik variant. Do garážových vrat se používají lamely vyplněné polyuretanovou pěnou, které lépe izolují a do vnitřních prostor poté duté lamely a nebo lamely děrované nebo prosklené. Lamely na vratech se dají i kombinovat, když je např. zapotřebí odvětrávání prostoru.

Rolovací brány se skládají z těchto hlavních částí, přičemž každá se dá udělat v  individuální barvě:

  • Schránky – do které se  rolují samotná vrata (pancíř vrat)
  • Pancíř vrat – skládá se z lamel, které jsou spojené
  • Vodicích lišt – postranní hlínové lišty, ve kterých brána jezdí
  • Navíjecí hřídele – na tu se navijí samotný pancíř,
  • Koncová lamela – spodní lamela, která je většinou opatřená gumou nebo kartáčem

Pohyb vrat zajišťuje trubkový pohon, jelikož ruční ovládání se dnes už nevyplatí, cena pružiny a pohonu je téměř stejná. Trubkové pohony jsou umístěné uvnitř navíjecí hřídele. Způsob ovládání pohonu je pomocí dálkového ovládání, tlačítka na zdi nebo kombinací obojího. Vrata disponují také nouzovou klikou, která zajišťuje v případě poruchy nebo výpadku proudu manuální ovládání.

Každé vrata námi vyrobená je vždy originální kus, vždy je navržena konstruktérem na požadovanou šíří průjezdu, výšku a výplň brány.

Typ umístění vrat

 

Rolovací vrata se dají umístit na tři různé pozice, podle toho kde je pro to vhodné místo

Před otvor

Do otvoru

Za otvor

Druhy lamel

 

 

 

Lamely jsou vyrobené z hliníku a je zde několik variant. Do garážových vrat se používají lamely vyplněné polyuretanovou pěnou, do vnitřních prostor poté duté lamely a nebo lamely děrované či prosklené.

Lamely na vratech se dají i kombinovat, když je např. zapotřebí odvětrávání prostoru či prosvětlení.

Povrchová úprava

Protože při použití dnešních technologií antikorozních a povrchových úprav, jsou vrata konstrukčně navržena a vyrobena aby vydržela co nejdéle.

Povrchové úpravy u vrat se nazývá Komaxit, neboli Práškové lakování

KOMAXIT – Práškové lakování již pozinkovaných bran. Jiné povrchové úpravy jsou exteriérové a během krátké doby se z žárového zinku, který je úplně minimálně hrubý (porézní) začnou loupat.

Komaxitové práškové lakování necháváme v lakovně nanášet tak že:

  • Nejprve necháme pozinkovanou konstrukci lehce otryskat, ale tak aby nebyl porušen zinek
  • Tryskáním povrch zdrsníme a lépe na něj prášková barva přilne.
  • Prášková barva se nabíjí elektrody vysokého napětí a to zaručí rovnoměrné nanesení barvy.
  • Následně se celý rám vytvrdí v peci při 150 – 200°C

Naše realizace